Citymarketing Waddinxveen

De stichting Citymarketing Waddinxveen heeft de afgelopen jaren een bijdrage geleverd aan de bekendheid van Waddinxveen als veelzijdige gemeente in het Groene Hart. In de stichting namen de gemeente Waddinxveen, projectontwikkelaars, ondernemersorganisaties en andere maatschappelijke organisaties deel. Het doel van de stichting was om de groei van Waddinxveen te ondersteunen door de bereikbaarheid, de veelzijdigheid en levendigheid van de gemeente uit te dragen. Enerzijds naar potentiële nieuwkomers in de gemeente, anderzijds met promotionele acties om de huidige bewoners en ondernemers wat meer trots te maken op hun gemeente. 

Wij hebben een grote bijdrage geleverd aan de vorming van de stichting en hebben bijgedragen aan de werving van middelen. Zo werd het citymarketing-programma niet alleen door de gemeente Waddinxveen, maar door verschillende partijen financieel mogelijk gemaakt. Voordeel daarvan was ook dat allen partijen zich betrokken voelden. We zijn begonnen met het onderzoeken van het imago van zowel onze gemeente, als de kijk van andere op ons. Hebben gesprekken gevoerd met zowel stakeholders als inwoners en op basis van dit alles is er een strategisch communicatieplan ontstaan. Deze is vervolgens uitgewerkt in een jaarlijks uitvoeringsprogramma. In de afgelopen jaren hebben we verschillende promotionele activiteiten gedaan, ontworpen we evenementenkalenders, een website en kwamen er evenementen. Een goede manier dus om Waddinxveen bij inwoners en buurgemeenten op de kaart te zetten!

Vlag & Wimpel | Acquisitie | Portal ontwikkeling | Social media | Content management | Bijdrage evenementen | Evenementenkalender | Secretariaat | Promotionele activiteiten

Voorbeelden

Vlag & Wimpel

Evenementenkalender

Promo activiteiten

Dit team heeft gewerkt aan deze case

Ik kan je hier meer over vertellen
Karin
Jaimy